Hoe kan ik een dienst aanvragen?
Een aanvraag plaatsen gaat snel en eenvoudig! Neem hiervoor contact op met onze klantendienst of dien je aanvraag online in.
Hoe weet ik of mijn aanvraag goed ontvangen/verzonden is?
De dienst planning neemt steeds binnen de 48 uur contact op om de aanvraag in te plannen. Indien er geen contact wordt opgenomen binnen de 48 uur, is het aan te raden contact op te nemen met onze klantenservice.
Waar vind ik het tijdstip van mijn afspraak terug?
Er wordt een bevestiging van de afspraak verzonden via e-mail. Hierin wordt steeds het tijdstip van de afspraak vermeld.
Wat indien ik de afspraak wens te verplaatsen/annuleren?
Een afspraak verplaatsen of annuleren kan via de klantendienst. Onze klantendienst is elke weekdag telefonisch bereikbaar via het nummer +32 468 19 85 10. Bekijk hier de openingsuren. Bij wijziging of annulatie binnen de 2 werkdagen voor de geplande uitvoeringsdatum of wanneer er geen toegang wordt verleend of kan worden verleend (bv. door het ontbreken van een sleutel, afwezigheid van een persoon…), kan de volledige kostprijs van de opdracht in rekening worden gebracht en dit met een minimum van €75.
Wat indien ik niet aanwezig kan zijn op de afspraak of te laat kom?
Verwittig steeds de klantendienst indien de afspraak niet kan doorgaan zoals ingepland. Onze klantendienst is elke weekdag telefonisch bereikbaar via het nummer +32 468 19 85 10. Bekijk hier onze openingsuren.
Een inhoudelijke vraag over het attest?
De klantendienst zal de vraag voor u in ontvangst nemen. Een van onze experts zal binnen de 2 werkdagen contact met u opnemen.
Hoe kan ik de klantendienst contacteren?
Onze klantendienst is elke weekdag telefonisch bereikbaar via het nummer +32 468 19 85 10 of via het contactformulier.
Ik heb nog een vraag voorafgaand aan het plaatsbezoek
De klantendienst zal uw vraag in ontvangst nemen. De verantwoordelijke zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Als makelaar weet u hoe belangrijk het is om bij de verkoop van een woning de verplichte attesten snel en correct te regelen. Bij Certi Check nemen wij het volledige aanvraagproces voor u uit handen. Zo kunt u rekenen op een betrouwbare partner die zorgt voor een vlotte afhandeling van EPC-attesten, asbestattesten en elektrische keuringen.
Wij bieden maatwerkadvies en denken actief met u mee om uw verkoopproces te ondersteunen. Dankzij onze ervaren experts, die met oog voor detail werken, bent u altijd zeker van een professionele en conforme keuring.
Meer dan 50 vastgoedkantoren vertrouwen intussen op Certi Check als vaste partner. Zo wint u tijd om uw kantoor te laten groeien en kunt u zorgeloos ondernemen, terwijl wij alle attesten en keuringen voor u regelen.
Certi-Check BV
BE 0801.706.087
Muidepoort 8 - 9000 Gent
Hofstraat 72 - 8430 Middelkerke
Xaverianenstraat 2 B302 - 8200 Sint-Michiels